dinsdag 10 mei 2011

Drama!

Bonjour!
Vandaag had ik weer eens Drama les.
 Dat is gewoon een les op school waar je cijfers voor krijgt. Het is mijn favoriete vak! Vandaag kregen we de eindopdracht te horen. Je moet dan een scène/toneelstukje maken met een groepje mensen. Je mag dus ook zelf weten met wie je gaat 'optreden'.Het optreden is niet alleen voor je eigen klas, maar voor álle havo 3 klassen! Waarschijnlijk moet je het dan laten zien in de aula op ons podium.Het stukje mag 5/6 minuten duren.Maar goed...
Yordi, Marc, Oscar, Britt en ik gaan een stukje opvoeren. We hebben meteen al gevraagt of het langer mag duren, want met 5 minuten kan je geen normaal verhaal opbouwen met een natuurlijke afloop.Dat mocht gelukkig. We waren als groepje aan het denken en toen kwam opeens in me op: Dronken, bar, geheugenverlies. Echt van alles en iedereen was meteen enthousiast.
Oke ons stukje gaat er zo uit komen zien: britt en ik zijn 2 vrouwen die helemaal gaan klem zuipen in de bar. En opeens worden ze wakker en ze weten niet meer wat er is gebeurt. Ze gaan dan naar allerlei plaatsen om te vragen of ze nog wat kunnen herinneren. Oscar is dan de ambtenaar, Want Britt en ik zijn waarschijnlijk getrouwd met elkaar. Yordi is de bar-man hij heeft ons te veel biertjes laten drinken. En Marc is de politie agent die verteld dat er zojuist gister avond 2 politie auto's zijn gestolen en 3 agenten zijn neergeschoten. Wat Britt en ik dus hebben gedaan. Uit eindelijk moet Yordi naar de politie omdat hij ons dronken gevoerd heeft en daardoor wij slechte dingen hebben gedaan.
We gaan spelen op het podium dat we opstaan en ons niks meer kunnen herinneren. En dan gaan we elke keer naar één van de jongens toe. en als hun hun verhaal vertellen spelen we het stukje af(op de tv) wat er is gebeurt.Ik ben erg benieuwd of het ons gaat lukken. Ik denk wel dat het filmpje online komt van de dingen die zijn gebeurt op die nacht..
Ik hoor je al denken, Hé dit verhaal komt me vaag bekent voor.. Ja, ik heb heel veel ideën uit de film the Hangover movie gehaald.Dit is de trailer van The hangover movie. Zodat je kan zien wat ik bedoel.
xxx Nicole
PS: Britt haar vader kent een eigenaar van een café. En ze gaat vragen of dat we misschien daar kunnen opnemen! Dat zou heel vet zijn.
Tot de volgende keer, Bisous, Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten