zondag 8 mei 2011

Even voorstellen..

Bonjour!
Ik ben Nicole Leijser. Ik woon in Huissen (dat ligt naast Arnhem).
Ik ben 14 jaar en 24 Oktober  word ik 15 jaar.
 Ik zit in de derde op het Olympus College in Arnhem.Daar doe ik Havo.
Ik heb een hele gezellige klas en heb ook veel vrienden. Ik hou van veel lol maken en heel veel lachen.
Buiten schooltijd doe ik nog aan volleybal, daar zit ik samen met mijn vriendinnen van de basisschool in het team: Hexagon. Dat is een volleybal vereniging en Angeren. We hebben vooral  heel veel lol in de sport, dat is toch het belangrijkste?hier zie je ons team. ik ben nummer 19 ;)
Thuis woon ik samen met mijn Ouders, en mijn zus en kleine broertje.
We zijn net verhuisd en alles gaat zijn gangetje.Ook heb ik een hondje Flip, hier naast zie je hem, Is ie niet schattig? In juni word hij 1 jaar.
Ook heb ik een Konijn, hij heet Snorremans. Hij is nu al bejaard, want ik heb hem al op mijn 6de gekregen!
Ook ga ik elke vrijdag naar de scouting. Daar bent ik leidster van zo'n ongeveer 20 meisjes. Dan moet ik bijvoorbeeld spelletjes bedenken of dingen om te knutselen. noem maar op. het is altijd heel gezellig, ook met de leidsters onder elkaar. Er is ook elk jaar een kamp. in de 2de of de eerste week van de zomervakantie.
Ik denk dat dit wel zo'n beetje mijn leven is.. Als ik nog iets belangrijks vergeten ben, dan maak ik er wel een andere artikel van.
Liefs Nicole

Geen opmerkingen:

Een reactie posten