vrijdag 30 september 2011

Nail-art Time!

Bonjour!
Ja, ja ook ik houd van nagellakken! Een tijdje terug heb ik eens wat geprobeerd met nailart!Gewoon ouderwets, met een satéprikker een beetje stipjes en streepjes op je nagel zetten.
En zo ziet dat er dan uit. Ik vond het wel leuk voor in de zomer, lekker vrolijk!
Ik voelde me vet professioneel toen ik deze foto ging maken,
 Die beautybloggers doen dat ook altijd met het lakje die ze hebben gebruikt!;)

Een filmpje om het in levende lijven te zien!

De producten die ik heb gebruikt zijn:
Onderlaag: Catrice 'Snow Motion'   (een hele mooie spierwitte kleur,2 laagjes en hij dekt!)
Bloemetje: Hema longlasting lakje. (geen idee hoe hij heet, hij is donker rose, dat neigt naar rood.)
Streepjes:  Catrice 'Sweets for my Sweets'
Stipjes: Catrice 'Don't feed the birds' (Heel blij geel lakje, moet wel minimaal 2/3 lagen hebben voor de dekking)

-Ik vond het weer eens leuk om lekker aan de slag te gaan met mijn nagellakjes en saté stokjes. Je kan er natuurlijk ook een dottingpencil voor aanschaffen, maar hé dit ik goedkoper, en heeft ook nog een kleinere kant en een stompe kant.Én je hoeft je pencil niet schoon te maken, ja kan de stokjes gewoon weg gooien!
Toedels! Veel succes met het maken van nailarts, Misschien heb ik je wel geïnspireerd!
x
PS.Ik was heel dom, ik ging eerst foto's maken en dan pas de randjes weg werken, nu ziet het er lelijk uit. Maar ik kwam er pas later achter, en toen had ik al weer een ander lakje op mijn nagels ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten