donderdag 13 oktober 2011

Wat gaat de tijd snel!

Bonjour!
Ik had  zin om te schrijven, omdat mijn vriendin laatst tegen mij zei: 'Hé nicole, heb jij een blog?' Ik zei : 'Uhm, ja maar ik doe er niet zo veel mee, meer voor mij zelf voor later.' Toe zei zij weer:'Dan klopt het toch! want mijn vriendin die was op jou blog, en die vond het heel leuk om te lezen!En toen vroeg zij of dat jij een vriendin van mij was.' (ik dacht meteen,Ah! ze had de foto van volleybal gezien, en mijn vriendin daarop herkent!)
In ieder geval, vond ik dat super leuk om te horen! En wilde daarom weer een artikel gaan schrijven! Tot zo ver een korte intro op dit artikel over tijd.

Wat gaat de tijd snel!
Voor je het weet zit je in havo 5. Voor je het weet gaat je broertje al de cito toets doen.Voor je het weet is je zus voor engels docent aan het studeren.Voor je het weet is het herfst. Voor je het weet ben je bijna jarig.Voor je het weet heb je opeens nieuwe vrienden gemaakt. Als je er bij stil staat besef je pas hoe snel te tijd gaat! Want, de tijd blijft altijd tikken.
Maar soms gaat de tijd erg langzaam, bijvoorbeeld dat ik 24 oktober pas 15 word!Terwijl mijn vriendinnen allemaal 16 worden! Of misschien wel ouder!Dat is erg frustrerend. Of bijvoorbeeld, als je op vrijdag eerste 3 uur les hebt, en daarna 3 tussen uren en dan nog 2 uur les, gaat de tijd erg langzaam.(ik moet dan 3 uur + 2 pauzes wachten op een blokuur geschiedenis!)
Dit was mijn horloge, hij is helaas overleden,
 omdat ik hem in de badkamer op de grond heb laten vallen!




De tijd gaat ook sloom als je in de rij staat voor in een atractie.Dan hoor je dat klote muziekje maar de heletijd. Je word er helemaal gallisch van!
Mijn oh zo geweldige klok, van de wibra geloof ik. Hij is echt raar.. Hij loopt helemaal anders dan dat dat moet.

Tijd kan snel gaan, tijd kan langzaam voorbij tikken. Maar 1 ding is zeker de tijd kan niet terug gaan. Wat gebeurt is is gebeurt, en wat geweest is is geweest. Ook al wil je dat niet.
Kijk je in het verleden, word je verdrietig?
Kijk je in de toekomst, ben je dan bang?
Kijk dan naast je, dan word je blij.

1 opmerking:

  1. leuke post meid.. be in peace with the past, trust in the future and live in the now;) PS. Kerst is over, maar ik wil je nog steeds een cadeau geven.. Doe mee met mijn ‘Mystery fashion goodiebag’ giveaway met Monki, Pull & Bear goodies en meer! Nog maar 2 dagen! http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/12/giveaway-x-mystery-fashion-goodiebag.html

    BeantwoordenVerwijderen